דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יעדי שייט בקאריביים 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2082 פעמים ]

כשאנחנו מדמיינים את החופשה המושלמת שלנו, רבים מאיתנו מחלקים אותה לשני סוגים: טעימה מהעולם המערבי או רביצה בחופים פסטורליים ושקטים. נדמה שעבור האפשרות האחרונה, לא קיימת אופציה מתאימה יותר מביצוע של הפלגות נופש לקאריביים. שייט בקאריביים מאפשר את המנוחה שאנחנו זקוקים לה, ובדרך גם מציע ליהנות ממגוון רחב של נופים קסומים וטבע פראי.

ג'מייקה, מולדת הרגאיי, היא יעד מועדף על רבים במהלך שייט רומנטי או הפלגות נופש באזור הקאריבי. מסלולי שייט בקאריביים נוהגים לעבור בין היתר בג'מייקה, ובמהלך שייט לקאריביים במדיה יוכלו הנופשים ליהנות מאחד מאתרי התיירות המפורסם ביותר באזור – מפלי "דאנס ריבר", שמי ההרים בקרבה אליהם צונחים מגובה רב ויוצרים מפלים ובריכות טבעיות שאפשר לשחות בהן.

במהלך שייט רומנטי של הפלגות נופש באזור ג'מייקה מומלץ לבקר בעיר מונטגו ביי, עיר המיועדת לאנשים במהלך שייט רומנטי שרוצים להתפנק – במקום נבנו כמות גדולה של בתי מלון מפוארים עם חופי ים פרטיים, וכן ניתן למצוא בעיר מגוון מרכזי קניות ושווקים בהם ניתן לרכוש את התוצרת המקומית.

שייט בקאריביים המתקיים במסגרת הפלגות נופש באזור עשוי לכלול גם ביקור בעיר קוזומל שבמקסיקו. מי הים של העיר הוכרזו כשמורות טבע ידועות בעולם, מה שמביא למקום חובבי צלילה הנוהגים לצלול אל הריפים והשונית של המקום. במהלך שייט לקאריביים יוכלו הנופשים להמשיך את הביצוע של שייט רומנטי ברחבי מקסיקו ולבקר גם בקוסטה מאיה – בה ניתן לחזות בשרידים היסטוריים מתקופת המאיה.

עבור שייט לקאריביים לאוהבי הספורט הימי, האי פריפורט נחשב לגולת הכותרת של הקאריביים בתחום זה. צוללנים מרחבי העולם מגיעים למקום מדי שנה כדי להפליג ולצלול אל העולם העשיר החבוי מתחת למי הים. במהלך שייט לקאריביים יוכלו הנופשים ליהנות ממשטחי הגולף הפזורים ברחבי פריפורט וכן לערוך טיולי שופינג בחנויות פטורות ממס.

מרכז ההזמנות המקצועי לקרוזים בינלאומיים הדני קרוזים מספק מגוון של חבילות שייט בקאריביים וביעדים נוספים ברחבי העולם. הספינות בהן מתקיימות ההפלגות כוללות את כל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת: חדרים מרווחים ושירות חדרים אישי, מסעדות גורמה ובתי קפה, ובספינות אף ניתן למצוא בריכה בה ניתן לשחות במהלך היום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב